Call for papers número 29

2024-04-10

Convocatòria d'articles: La alfabetització mediàtica des de la perspectiva de la comunicació local

adComunica. Revista científica d'estratègies, tendències i innovació en comunicació convoca una crida d'articles per a les seccions Informe i Tribuna: investigació i professió del seu número 29, previst per a gener de 2025, que abordarà la temàtica La alfabetització mediàtica des de la perspectiva de la comunicació local. El termini per a l'enviament dels textos definitius acaba el 24 de novembre de 2024.

Els textos proposats han de seguir les normes de publicació reflectides en aquesta revista.

adComunica és una revista científica, de caràcter internacional, l'objectiu de la qual és l'estudi i anàlisi del panorama actual de la comunicació, en un sentit ampli, posant el focus en cada número en un tema monogràfic, concretament en la secció Informe. Actualment està inclosa en els índexs i catàlegs ESCI (Emerging Sources Citation Index, Clarivate Analytics), al qual ha estat incorporada en 2016, així com en ERIH PLUS, ISOC (SCI/CINDOC), MIAR, ICE, RESH, Dialnet Metrics, Latindex o Dulcinea, a més de disposar des de 2019 del Segell de Qualitat de la Fundació Espanyola de Ciència i Tecnologia (FECYT).

Coordinadors: Carmen Marta-Lazo (Universitat de Saragossa) i Agustín García Matilla (Universitat de Valladolid).

Call for papers número 28

2023-03-31

Call for papers: Inteligencia Artificial y Comunicación

adComunica. Revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación convoca una llamada de artículos para las secciones Informe y Tribuna: investigación y profesión de su número 28, previsto para julio de 2024, que abordará la temática Inteligencia Artificial y Comunicación. El plazo para el envío de los textos definitivos termina el 15 de abril de 2024

Los textos propuestos deben seguir las normas de publicación reflejadas en esta revista.

adComunica es una revista científica, de carácter internacional, cuyo objetivo es el estudio y análisis del panorama actual de la comunicación, en un sentido amplio, poniendo el foco en cada número en un tema monográfico, concretamente en la sección Informe. Actualmente está incluida en los índices y catálogos ESCI (Emerging Sources Citation Index, Clarivate Analytics), al que ha sido incorporado en 2016, así como en ERIH PLUS, ISOC (SCI/CINDOC), MIAR, ICE, RESH, Dialnet Metrics, Latindex o Dulcinea, además de disponer desde 2019 del Sello de Calidad de la Fundación Española de Ciencia y Tecnología (FECYT).

Coordinadores: Carlos Arcila Calderón (Universidad de Salamanca) y Patricia Sánchez-Holgado (Universidad de Salamanca)

Call for papers número 27

2023-02-13

Call for papers: Marca, territori i esport en l'horitzó 2030

adComunica. Revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación convoca una crida d'articles per a les seccions Informe i Tribuna: recerca i professió del seu número 27, previst per a gener de 2024, que abordarà la temàtica Marca, territori i esport en l'horitzó 2030. El termini per a l'enviament dels textos definitius acaba el 20 de novembre de 2023.

Número 27

Marca, territorio y deporte en el horizonte 2030