2024-04-10
Convocatòria d'articles: La alfabetització mediàtica des de la perspectiva de la comunicació local
adComunica. Revista científica d'estratègies, tendències i innovació en comunicació convoca una crida d'articles per a les seccions Informe i Tribuna: investigació i professió del seu número 29, previst per a gener de 2025, que abordarà la temàtica La alfabetització mediàtica des de la perspectiva de la comunicació local. El termini per a l'enviament dels textos definitius acaba el 24 de novembre de 2024.
Els textos proposats han de seguir les normes de publicació reflectides en aquesta revista.
adComunica és una revista científica, de caràcter internacional, l'objectiu de la qual és l'estudi i anàlisi del panorama actual de la comunicació, en un sentit ampli, posant el focus en cada número en un tema monogràfic, concretament en la secció Informe. Actualment està inclosa en els índexs i catàlegs ESCI (Emerging Sources Citation Index, Clarivate Analytics), al qual ha estat incorporada en 2016, així com en ERIH PLUS, ISOC (SCI/CINDOC), MIAR, ICE, RESH, Dialnet Metrics, Latindex o Dulcinea, a més de disposar des de 2019 del Segell de Qualitat de la Fundació Espanyola de Ciència i Tecnologia (FECYT).
Coordinadors: Carmen Marta-Lazo (Universitat de Saragossa) i Agustín García Matilla (Universitat de Valladolid).