Dels editors

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Language Value

Resum

Dels Editors


ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA: INTEGRACIÓ DE NOVES TECNOLOGIES EN LES HABILITATS LINGÜÍSTIQUES


Durant les últimes dècades, hem estat testimonis d'un ràpid desenvolupament de la tecnologia en l'àmbit de l'educació en general, i més particularment en l'àmbit de l'ensenyament de llengua segona/estrangera (SL/FL), que és la principal preocupació del volum actual. Tot i que pot ser lògic afirmar que la tecnologia ha influït en l'ensenyament i en les pràctiques docents SL/FL, potser ens trobem al principi de la integració de les noves tecnologies en el context de l'educació lingüística. L'interès per la tecnologia i la seva implementació a l'aula SL/FL no és nova. De fet, diversos investigadors, i especialment en els últims anys, han cridat l'atenció sobre el potencial de la tecnologia en el context de l'ensenyament i l'aprenentatge de la llengua (per exemple Beltrán-Palanques 2013, 2014, Chapelle 2013, Taguchi i Sykes 2013, González-Lloret i Ortega 2014 , Carrió-Pastor 2016, Martín-Monje i altres. 2016). Hi ha disponibles una gamma de tecnologies per a l'ensenyament de SL/FL, la utilització de la qual serà determinada per la preparació, l'interès i el coneixement dels professors d'idiomes. Tanmateix, també és cert que, en algunes ocasions, l'accés a la tecnologia està d'alguna manera limitat per factors externs que impedeixen l'ús de la tecnologia dels professors a l'aula de FL/SL.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Value, L. (2018). Dels editors. Language Value, 9(1). https://doi.org/10.6035/LanguageV.2017.9.1
Secció
Editorial