Dels editors
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
Dels Editors
MITJANS D’INSTRUCCIÓ MULTIMODAL: AMPLIACIÓ DE LA FORMACIÓ I LES PRÀCTIQUES ACADÈMIQUES
Partint del concepte de multimodalitat com "un camp d'aplicació en lloc de la teoria" (Bezemer i Jewitt2010: 180), el present volum té per objecte presentar les pràctiques multimodals en diferents entorns d'aprenentatge. Els mitjans d'instrucció multimodals poden canviar visiblement els escenaris de comunicació en termes d'espais i textos. En aquest volum es revisen noves identitats acadèmiques a partir de textos multimodals (textos visuals, textos escrits que utilitzen imatges, textos escrits que parlen del que és visual, etc.) que es combinen amb l'objectiu principal de generar significat.
Aquest número pretén aprofundir en la definició de Multimodalitat per tal de promoure entorns d'aprenentatge multimodals revisant les teories i pràctiques de la multimodalitat. El volum inclou valuoses contribucions a la Multimodalitat en l'educació, tractant d'atenuar les diferències entre les pràctiques d'ensenyament convencionals i els ràpids canvis de la societat moderna (Kress i Van Leeuwen 2001). El volum funciona com una referència actualitzada de la multimodalitat en diferents espais, maneres variats i textos diversos dins de les variacions disciplinàries per a les pràctiques pedagògiques.
El volum està dividit en dues seccions principals, una secció més àmplia amb quatre articles complets i una secció següent amb una ressenya del llibre.