Volum íntegre
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
Taula de continguts
Dels editors
Begoña Bellés-Fortuño
Articles
Alfabetització multimodal en entorns acadèmics: PowerPoint com a gènere motivacional.
Stefania Consonni
Presentacions de PowerPoint a l'aula: reavaluació del gènere.
Larissa d’Angelo
Escoltant amb els ulls: enfocaments multimodals de l'apreciació artística a l'escola primària.
Ruth Breeze
Comentaris dels professors vs. comentaris generats per ordinador: un enfocament en els articles.
Tamara Hernández Puertas
Crítiques de llibres i multimèdia
Arlene Archer and Esther Odilia Breuer. Multimodalitat en l'Educació Superior.
Lucía Bellés-Calvera
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Com citar
Value, L. (2018). Volum íntegre. Language Value, 10(1). Retrieved from https://www.e-revistes.uji.es/index.php/languagevalue/article/view/4688
Número
Secció
Volum íntegre