Web Campaigns: Popular Culture and Politics in the U.S. and French Presidential Elections
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
This study examines the campaign websites of presidential candidates during the 2007 election in France and the 2008 presidential campaign in the U.S. Positing the Internet and social networks as a manifestation of popular culture, it examines the reasons for the use of information technology in electoral campaigns. It also attempts to elucidate the reasons for the adoption of the codes of popular culture by exploring the concept of informalization as well as the significance of emotion in online campaign strategies.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Com citar
Serfaty, V. (2010). Web Campaigns: Popular Culture and Politics in the U.S. and French Presidential Elections. Cultura, Lenguaje Y Representación, 8(8), 115–129. Retrieved from https://www.e-revistes.uji.es/index.php/clr/article/view/66
Número
Secció
ARTÍCULOS / ARTICLES
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.