The Social Construction of the Arab Online Media Audience: Paradoxical Issues in the Digital Era
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
The online media services are substantially changing the landscape of audience consumption. Indeed, there is a need to know why some of the Arab audience members use online media, and how they interact with it. The core of this article tackles some contradictory issues resulting from using online media among a sample of the Arab audience. Issues of fragmentation, diversity of content, the virtual public sphere, or convergence are inherent to the current study. A conceptual framework has been developed, based on the “uses and gratifications” theory, under which two major hypotheses have been put to the test: there is a causal relationship
of co-dependency between the audience of online media and the mainstream media content; and there is a reciprocal relationship between the richness and quality of online media content and its primacy and relevance among the online media
audience.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.