Call for papers número 31

2025-06-18

adComunica. Revista científica d’estratègies, tendències i innovació en comunicació convoca una crida d’articles per a les seccions Informe i Tribuna: recerca i professió del seu número 31, previst per al gener de 2026, que abordarà la temàtica La comunicació davant els reptes ambientals. El termini per a l’enviament dels textos definitius finalitza el 30 de novembre de 2025.

Call for papers número 30

2024-12-18

Call for papers: Desórdenes comunicativos, desinformación y género en la esfera digital

adComunica. Revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación convoca una llamada de artículos para las secciones Informe y Tribuna: investigación y profesión de su número 30, previsto para julio de 2025, que abordará la temática Desórdenes comunicativos, desinformación y género en la esfera digital. El plazo para el envío de los textos definitivos termina el 15 de abril de 2025

Call for papers número 29

2024-04-10

Convocatòria d'articles: La alfabetització mediàtica des de la perspectiva de la comunicació local

adComunica. Revista científica d'estratègies, tendències i innovació en comunicació convoca una crida d'articles per a les seccions Informe i Tribuna: investigació i professió del seu número 29, previst per a gener de 2025, que abordarà la temàtica La alfabetització mediàtica des de la perspectiva de la comunicació local. El termini per a l'enviament dels textos definitius acaba el 24 de novembre de 2024.

Els textos proposats han de seguir les normes de publicació reflectides en aquesta revista.

adComunica és una revista científica, de caràcter internacional, l'objectiu de la qual és l'estudi i anàlisi del panorama actual de la comunicació, en un sentit ampli, posant el focus en cada número en un tema monogràfic, concretament en la secció Informe. Actualment està inclosa en els índexs i catàlegs ESCI (Emerging Sources Citation Index, Clarivate Analytics), al qual ha estat incorporada en 2016, així com en ERIH PLUS, ISOC (SCI/CINDOC), MIAR, ICE, RESH, Dialnet Metrics, Latindex o Dulcinea, a més de disposar des de 2019 del Segell de Qualitat de la Fundació Espanyola de Ciència i Tecnologia (FECYT).

Coordinadors: Carmen Marta-Lazo (Universitat de Saragossa) i Agustín García Matilla (Universitat de Valladolid).

Número 29

Publicades: 2025-01-31

Alfabetització publicitària dels menors a Espanya: consideracions ètiques sobre la comunicació persuasiva

Paula Neira Placer, Beatriz Feijoó Fernández, Erika Fernández-Gómez, Adela López-Martínez
Veure tots els números