TECNOLOGIA D'ASSISTÈNCIA EN EDUCACIÓ ESPECIAL: RECURSOS PER AFAVORIR L'ALFABETITZACIÓ, LA COMUNICACIÓ I LES DIFERÈNCIES D'APRENENTATGE Joan L. Green

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ana-Isabel Martínez-Hernández

Resum

Revisat per Ana-Isabel Martínez-Hernández
Universitat Jaume I, Spain


 


Assistive Technology in Special Education de Joan L. Green (2018), aprofundeix en la tecnologia, és a dir, aplicacions, llocs web i dispositius, per impulsar l'aprenentatge dels estudiants amb necessitats especials. Amb l'auge de les noves tecnologies en el camp de l'educació, molts estudiants es queden enrere. Per tant, aquest llibre pretén mostrar com utilitzar aquestes tecnologies per facilitar l'aprenentatge dels estudiants amb discapacitats físiques i mentals per ajudar-los a superar les dificultats d'aprenentatge i millorar la seva qualitat de vida. Aquest llibre no només presenta tecnologia d'avantguarda, sinó també aparells i aplicacions d'ús quotidià que no es van crear originalment amb objectius terapèutics, però que acaben utilitzant-correctament, juntament amb innovacions d'última generació.


Aquest llibre està dirigit a professors, escoles, logopedes, terapeutes i famílies que volen maximitzar el potencial d'aprenentatge dels estudiants i superar barreres com problemes de concentració, problemes de parla o comprensió entre d'altres. Encara que molts dels recursos que es troben en aquest llibre poden millorar els instants d'aprenentatge amb necessitats especials, i en molts casos retirar aquest suport gradualment per ajudar-los a ser independents, els estudiants sense dificultats poden trobar aquests recursos beneficiosos en el seu procés d'aprenentatge com una forma de potenciar la seva autonomia per esdevenir mestres del seu propi aprenentatge i així promoure l'aprenentatge autònom. No obstant això, tot i que s'encoratja les famílies a utilitzar les tecnologies amb els estudiants amb dificultats i s'elogia a les famílies que ja ho fan, es recomana encaridament el suport i l'orientació dels professionals al llarg de tot el llibre ; el que Green recolza fermament és la idea que els terapeutes, les famílies i els mestres treballin a l'uníson per beneficiar l'estudiant.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Martínez-Hernández, A.-I. (2019). TECNOLOGIA D’ASSISTÈNCIA EN EDUCACIÓ ESPECIAL: RECURSOS PER AFAVORIR L’ALFABETITZACIÓ, LA COMUNICACIÓ I LES DIFERÈNCIES D’APRENENTATGE: Joan L. Green. Language Value, 11(1), 108–112. https://doi.org/10.6035/LanguageV.2019.11.7
Secció
Ressenyes de llibres i multimèdia

Articles més llegits del mateix autor/a