COMPETÈNCIES COMUNICATIVES EN TÍTOLS UNIVERSITARIS NO LINGÜÍSTICS
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
Autor/s
Oksana Polyakova
Ruzana Galstyan-Sargsyan
Universidad Católica de Valenica, Spain
RESUM
A mesura que els mercats laborals canvien ràpidament, els entorns d’aprenentatge segueixen sense ser desafiats en la provisió de nous professionals a tot el món. Aquest canvi ha obligat els estudiants a adquirir competències comunicatives en institucions no lingüístiques d’educació superior. Per abordar aquest problema, proposem un enfocament nou que permet integrar les competències comunicatives en el desenvolupament curricular d’un curs especialitzat de llengua estrangera. Amb aquest propòsit, combinem l’anàlisi de les necessitats dels estudiants amb un disseny de curs personalitzat d’anglès per a fins específics. Aquest els motiva a aprendre més sobre entorns tècnics i professionals a través d’un curs basat en destreses comunicatives. A més, proporcionem una escala per mesurar els resultats de les habilitats adquirides i presentem els primers resultats de la fase pilot de l’experiència docent. Els resultats de l’estudi demostren la utilitat de l’experiència formativa personalitzada centrada en l’adquisició de la competència comunicativa.