Dels editors

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Begoña Bellés-Fortuño

Resum

Dels Editors


LA DIVERSITAT A L’AULA D’IDIOMES: SENSIBILITZACIÓ


L'accés a l'educació hauria de ser universal en tots els casos; però, la burocràcia i les convencions polítiques de vegades es desvien inconscientment d'aquest objectiu. Tot i que les institucions educatives han estat treballant en la direcció correcta en l'última dècada, encara queda molt per fer perquè l'educació sigui accessible per a tothom.


L'accessibilitat a l'educació en la majoria dels casos va de la mà de les noves tecnologies i del concepte d'accessibilitat a l'aprenentatge electrònic (Phipps i Kelly 2006), ja que les tecnologies de la informació i la informàtica (TIC) són presents en tots els nivells de l'esfera educativa. Per aconseguir-ho, la Unió Europea i els governs de tot el món han avançat en la publicació de directives i requisits que advoquen per la igualtat d'accés a la tecnologia educativa, per exemple, l'accés a llocs web i aplicacions per al sector públic. Això vol dir que l'educació pot adaptar-se a les necessitats dels estudiants segons la seva funcionalitat (Batanero i altres 2014). El volum actual inclou contribucions que aprofundeixen en el sector educatiu amb pràctiques i adaptacions pedagògiques a les necessitats dels estudiants. El volum, estructurat en dues seccions diferenciades, inclou quatre articles complets en la secció principal i dues ressenyes de llibres.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Bellés-Fortuño, B. (2019). Dels editors. Language Value, 11(1), i-iii. https://doi.org/10.6035/LanguageV.2019.11.1
Secció
Editorial