Imaginarios culturales en la publicidad
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
Una de las principales características del frecuentemente discutido panorama mediático es el prominente rol que ha alcanzado la publicidad, no sólo por su obvio papel de soporte económico de los medios, que siempre ha tenido, sino por su creciente atractivo cultural. Son cada vez más los programas televisivos dedicados tanto al análisis y/o visionado de publicidad como a la inclusión de spots ocurrentes encontrados en otras televisiones o en la red. La publicidad ha pasado de ser un vehículo comercial a convertirse en un vehículo de entretenimiento al que directores/as de cine como David Lynch (para Nissan Micra) o Isabel Coixet (para Evax) acceden sin remordimientos.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.