Reflexiones, ideas y consejos para la docencia de ELE: claves para una práctica efectiva (Luminita Tunsoiu, Sandra Iglesia-Martín y Isabel Gibert), Cluj-Napoca: Presa Universitară Clujeană, 2023
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
Ressenya
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-CompartirIgual 4.0.
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.
Referències
Consejo de Europa (2002). Marco Común Europeo de Referencia para la Enseñanza de Lenguas. En https://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/marco/cvc_mer. pdf
García Romeu, Juan (2007). Análisis de necesidades, negociación de objetivos, autoevaluación: una aplicación didáctica para evaluar y adaptar programaciones de cursos de nivel avanzado. Trabajo final de máster. Universidad de Nebrija.
Instituto Cervantes (2006). Plan curricular del Instituto Cervantes. Niveles de referencia para el español. Edelsa.
Wnger, Étienne(2010). Communities of Practice: Learning, Meaning, and Identity. Cambridge University Press.