La nueva cultura visual en el entorno digital

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Javier Marzal Felici
Andreu Casero Ripollés

Resum

Editorial.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Marzal Felici, J., & Casero Ripollés, A. (2023). La nueva cultura visual en el entorno digital. AdComunica, (26), 11–16. Retrieved from https://www.e-revistes.uji.es/index.php/adcomunica/article/view/7616
Número
Secció
Presentación

Referències

Baudrillard, Jean (1984). Cultura y simulacro. Barcelona: Kairós.

Català Domènech, Josep Maria (2008). La forma de lo real. Introducción a los estudios visuales. Barcelona: Editorial UOC.

Debord, Guy (1999). La sociedad del espectáculo. Valencia: Pre-Textos. (1ª Edición: 1967)

Marzal Felici, Javier y García Galindo, J. A. (2021). Ponencia de Política Científica para la AE-IC de 2020: un balance y algunas propuestas de mejora. En: Revista De La Asociación Española De Investigación De La Comunicación, Vol.8, nº15, 24-52. DOI: https://doi.org/10.24137/raeic.8.15.2.

Mitchell, William J. T. (2005). What Do Pictures Want? The Lives and Loves of Images. Chicago: The University of Chicago Press.

Rampley, Matthew (2005). La amenaza fantasma. ¿La cultura visual como fin de la historia del arte?. En José Luis Brea (ed.) (2005), Estudios visuales. La epistemología de la visualidad en la era de la globalización. Madrid: Akal.

Rodríguez-Ferrándiz, Raúl (2018). Máscaras de la mentira: el nuevo desorden de la posverdad. Valencia: Pre-Textos.