##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
Inici de la sessió
e-revistes UJI
Toggle navigation
Últim número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
manager.setup.privacyStatement
Política Social Oberta
Freqüència de publicació
Política Antiplagi
Protocolos D'interoperabilitat
Identificació d'autoria
Política de preservació d'arxius digitals
Indexada en
Trameses
Com citar
Declaració ètica
Política IA
Avisos
Enfocament i Abast
Contacte
Estadístiques
Cerca
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 15 No 2 (2022): Vol.15.2
Publicades:
2022-12-23
Edició completa 15.2
Language Value
1-117
PDF (English)
Articles
Estan d'acord els agents top-down i bottom en la internacionalització? Un estudi de mètodes mixtos de les universitats espanyoles
Rosana Villares Maldonado
1-28
PDF (English)
HTML (English)
Les percepcions dels estudiants sobre l'aprenentatge autònom: com ajuda l'estratègia d'aprenentatge autoregulat
Laily Nurjanah Laily Nurjanah, Januarius Mujiyanto, Hendi Pratama, Dwi Rukmini
29-53
PDF (English)
HTML (English)
El doblatge d’anuncis de televisió entre cultures i llengües: Un estudi de cas en anglès i àrab
Ahmad S. Haider, Faurah Alrousan
54-80
PDF (English)
HTML (English)
Un anàlisi multimodal de dos registres d'anglès per a submarinistas
Yolanda Noguera Díaz
81-111
PDF (English)
HTML (English)
Ressenyes de llibres i multimèdia
Assessment and Learning in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Classrooms: Approaches and Conceptualisations
Hengzhi Ciel Hu
112-117
PDF (English)
HTML (English)