Carrió-Pastor, M. L. - Bellés-Fortuño, Begoña (2021) (Eds.). Teaching Language and Content in Multicultural and Multilingual Classrooms CLIL and EMI Approaches. Cham, Switzerland: Palgrave MacMillan, ISBN 978-3-030-56614-2, pp. 377

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Elena Domínguez Morales

Resum

No és pas estrany que hi haja interés per l’ensenyament especialitzat de l’anglés en un moment en què l’acadèmia necessita evidenciar la seua forta connexió amb les pràctiques socials i la internacionalització (Carrió-Pastor, 2019; 2020). Este és un llibre oportú, tant pel seu abast com la seva utilitat. Els continguts estan organitzats de tal manera que permeten comprendre les pràctiques metodològiques, establint en primer lloc la diferència entre AICLE, és a dir, l’Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua, i EMI, és a dir, l’Anglès com a Mitjà d’Instrucció. En principi, estos dos termes es refereixen a dos conceptes clarament diferenciats, però en la pràctica, la distinció no sempre sembla ser tan evident. De fet, este llibre aconsegueix proporcionar una postura teòrica i exemples per a il·lustrar i aclararir estos enfocaments. La utilitat d’este volum de Palgrave per als professionals de la llengua, és a dir, els professors, els investigadors i els nouvinguts, és fàcil de preveure.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Domínguez Morales, E. (2021). Carrió-Pastor, M. L. - Bellés-Fortuño, Begoña (2021) (Eds.). Teaching Language and Content in Multicultural and Multilingual Classrooms CLIL and EMI Approaches. Cham, Switzerland: Palgrave MacMillan, ISBN 978-3-030-56614-2, pp. 377. Language Value, 14(2), 132–136. https://doi.org/10.6035/languagev.6191
Secció
Ressenyes de llibres i multimèdia

Referències

Bowles, H., & Murphy, A. C. (Eds.). (2020). English-Medium instruction and the internationalization of universities. Cham, Switzerland: Palgrave Macmillan.
Carrió-Pastor, M. L. (2019). The implementation of content and language integrated learning in Spain: Strengths, weaknesses, opportunities and threats. In Peter Mickan & Ilona Wallace (Eds.), The Routledge handbook of language education curriculum design (pp. 77–89). London: Routledge.
Carrió-Pastor, M. L. (Ed.). (2020). Internationalising learning in higher education: The challenges of English as a medium of instruction. Cham, Switzerland: Palgrave Macmillan.
Dafouz, E., & Smit, U. (2016). Towards a dynamic conceptual framework for English-medium education in multilingual university settings. Applied Linguistics, 37 (3), 397–415.
Dafouz, E., & Smit, U. (2020). ROAD-MAPPING English medium education in the internationalised university. Cham, Switzerland: Palgrave Macmillan.