Formació per a l’anglès com a mitjà d’instrucció amb un enfocament multimodal i interactiu: un nou horitzó per als especialistes de l’anglès per a fins específics

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Teresa Morell

Resum

Teresa Morell
Universitat d’Alacant, Spain


 


ABSTRACT


El creixent ús de l’anglès com a mitjà d’instrucció (EMI, per les seves sigles angleses) a les aules universitàries no anglòfones ha proporcionat als especialistes en anglès per a fins específics (AFE) una major perspectiva d’investigació y docència. Als experts en AFE se’ls demana investigació per millorar la formació en EMI i, alhora, que formin als formadors que canvien la seva llengua vehicular de l’aula a l’anglès. En aquest estudi, una professional de l’AFE explora en què consisteix una lliçó interactiva eficaç segons els participants del seu taller interdisciplinari per a la formació del professorat en EMI. La investigació s’ha portat a terme per mitjà de l’anàlisi del discurs verbal, no verbal i interactiu a les gravacions audiovisuals de les mini-lliçons seleccionades com les millors entre els participants del curs. Els resultats indiquen que les mini-lliçons més apreciades van fer major ús de preguntes i modes verbals i no verbals de comunicació que les menys valorades. En conseqüència, els resultats suporten a la formació en EMI amb un enfocament interactiu i multimodal.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Morell, T. (2020). Formació per a l’anglès com a mitjà d’instrucció amb un enfocament multimodal i interactiu: un nou horitzó per als especialistes de l’anglès per a fins específics. Language Value, 12(1). https://doi.org/10.6035/LanguageV.2020.12.4
Secció
Articles