Corpus lingüísticos y enseñanza de lenguas, de Maribel Serrano (ed.). Lleida: Editorial Universitat de Lleida, 2024

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

María Teresa Miramón Escribano

Resum

Ressenya

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Miramón Escribano, M. T. (2025). Corpus lingüísticos y enseñanza de lenguas, de Maribel Serrano (ed.). Lleida: Editorial Universitat de Lleida, 2024. Cultura, Lenguaje Y Representación, 36, 229–233. https://doi.org/10.6035/clr.8142
Secció
RESEÑAS / REVIEWS

Referències

Bergenholtz, Henning y Sandro Nielsen (2014). What is a Lexicographical Database?, Lexicos, 23, 77-87.

Davies, Mark y Davies, Kathy Hayward (2018). A frecuency dictionary of Spanish. Core vocabulary for learners. London y New York: Routledege.

Instituto Cervantes (2006). Plan curricular del Instituto Cervantes. Niveles de referencia del español. Madrid: Instituto Cervantes. https://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/plan_curricular/

Johns, Tim (1991). From printout to handout: grammar and vocabulary teaching in the context of data-driven learning. En Tim John y Philip King (eds.), Classroom Concordancing. English Language Research Journal, 4, 27-45.

Tesnière, Lucien (1959). Èlements de syntaxe structural. París: Klincksieck [1994. Elementos de sintaxis estructural. Madrid: Gredos. Traducción de Esther Diamante].