La enseñanza de lenguas mediada por tecnología. De la justicia social a la Inteligencia Artificial (Javier Muñoz-Basols, Mara Fuertes Gutiérrez y Luis Cerezo, eds.), Abington-Nueva York: Routledge, 2024

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Jorge Martí-Contreras

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Martí-Contreras, J. (2024). La enseñanza de lenguas mediada por tecnología. De la justicia social a la Inteligencia Artificial (Javier Muñoz-Basols, Mara Fuertes Gutiérrez y Luis Cerezo, eds.), Abington-Nueva York: Routledge, 2024. Cultura, Lenguaje Y Representación, 33, 257–260. https://doi.org/10.6035/clr.8056
Secció
RESEÑAS / REVIEWS

##plugins.generic.funding.fundingData##

Referències

Martí-Contreras, Jorge; Beatriz Cabrera Fernández, Dayane Mónica Cordeiro (2024): “Three-way collaboration in the university training of future language teachers and Spanish as a Foreign Language students”. En R. O’Dowd (coord.) Universidad de León. https://www.valiantconference.education/

O’Dowd, Robert (dir.) (2024): Exploring the Impact of Virtual Exchange on Teacher Education. 8-9/2/24. Universidad de León-VALIANT Virtual Innovation and Support Networks-UNICollaboration. https://www.valiantconference.education/

Universidades públicas valencianas [UJI, UV, UA, UMH y UPV] (2024): ProDigital. http://uni-prodigital.es