Política económica y comunicación. Estrategias informativas en las ruedas de prensa del Ejecutivo español
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
El análisis de las intervenciones de los representantes del Ejecutivo en las ruedas de prensa posteriores a las primeros Consejos de Ministros de la actual legislatura española permite adentrarse en las estrategias textuales tendentes a legitimar la política económica en un contexto determinado por un conjunto de medidas contrario al programa electoral con el que el PP ganó las elecciones, a través de un discurso oral ritualizado dirigido a diversas instancias de recepción, la inmediata –la comunidadperiodística que actúa como discurso nudo entre la especialización y la divulgación–, y la real, la sociedad en su conjunto.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.