Black to White: the Fading Process of Intermediality in the Gallery Space
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
The article explores the processes of practice in terms of intermediality, and presents a visual and metaphorical concept for collaborative process. Through
the use of a case study, Men in the Wall by Liz Aggiss and Billy Cowie, the gallery is discussed as an intermedial environment. Certain technical devices, such as «the fade» are considered and it is argued that they contribute to the experience of an «other» space, a liminal moment that is at once present and absent, which is achieved through the blend and collision of media. The article concludes by suggesting a metaphorical analogy for the process and practice of intermedial and interdisciplinary work: the mollusc.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.