Publicidad y dolor: Representación del dolor en la publicidad, (Esther Martínez Pastor) , Pamplona: EUNSA–Ediciones Universidad de Navarra, S.A. , 2019, 186 pp.
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
El dolor, como parte de la realidad, también es representado en la publicidad, en ocasiones de forma explícita y, en otras, de manera más sutil. Aunque habitualmente se asocia con la publicidad social o de prevención, Martínez Pastor demuestra como el dolor está muy presente en los mensajes publicitarios de cualquier índole, inclusive en la publicidad comercial.
Publicidad y dolor: Representación del dolor en la publicidad es una obra en la que se desgranan anuncios muy populares dejándolos desprovistos de todos sus elementos de seducción y persuasión, evidenciando cómo estas técnicas se emplean de igual forma con el dolor ajeno y/o propio que con los productos más banales como el chocolate o los perfumes.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.
Referències
Martínez Pastor, E. (2019). Publicidad y dolor: Representación del dolor en la publicidad. Pamplona: EUNSA – Ediciones Universidad de Navarra, S.A.