F@ust vers. 3.0: A (Hi)story of Theatre and Media
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
The article illuminates Goethe’s Faust (1 and 2) by tracing the theoretical conceptualization of an intermedial approach to theatre and performance, and argues for a historical dimension to the medial constitution of perception. While Goethe used the Faust-legend in his play to highlight two competitive orders of knowledge and media by presenting, on the one hand, the romantic, electric, and Mephistotelian ways of seeing and, on the other hand, the classic, literal and scientific order of knowledge; the Catalan theatre group Fura dels Baus transfer this conflict to the digital age in their remediation of the Faustlegend on the contemporary stage.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.