Writing the Self, Drawing the Self: Identity and Self-Reflexivity in Craig Thompson’s Graphic Memoir Blankets
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
The aim of this article is to identify some of the key conventions and narrative patterns that graphic memoirists may use in order to articulate their own sense of identity, and deal with issues of truth, ethics, and representation through visual and verbal combinations. Craig Thompson’s Blankets (2003) serves as a poignant example of the semiotic resources that are relevant to an analysis of the autobiographical comics genre: the inscription of subjectivity and the spatial dimension of temporality. Drawing on Charles Hatfield’s critical model (2005), this article examines the various ways graphic narratives mediate identity, enter into (and out of) autobiographical pacts, and «perform» authenticity.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.