Raising Awareness of Pragmatics in the EFL Classroom: A Proposal
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
The present article deals with some potential applications deriving from introducing reflection on contrastive pragmatics in EFL teaching. Specifically, it focuses on an area of politeness theory that tends to be problematic for Catalan learners of English, namely, the formulation of polite requests. The article includes a framework for the development of contrastive language awareness in the classroom and the explanation of a didactic unit intended to help learners discover the similarities and differences between polite requests in their L1 and English.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Com citar
Irún Chavarría, M., & Baiget Bonany, E. (2014). Raising Awareness of Pragmatics in the EFL Classroom: A Proposal. Cultura, Lenguaje Y Representación, 3(3), 133–144. Retrieved from https://www.e-revistes.uji.es/index.php/clr/article/view/1323
Secció
ARTÍCULOS / ARTICLES
S'utilitza una llicència de drets d'autor CREATIVE COMMONS d'accés obert. Aquells autors les obres dels quals siguin publicades per aquesta revista, accepten els termes següents:
- a. Els autors conservaran els seus drets d'autor i garantiran a la revista el dret a publicar primer la seva obra, que estarà simultàniament subjecta a la Llicència de Reconeixement Creative Commons CC BY SA que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui el seu autor i la seva primera publicació.
- b. Els autors podran adoptar altres contractes de llicència no exclusius per a la distribució de la versió publicada de l'obra (per exemple, dipositar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors poden -i es recomana- difondre la seva obra a través d'Internet (per exemple, en arxius telemàtics institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de presentació, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les citacions de l'obra publicada.