ESTUDI DE LES ESTRATÈGIES D’APRENENTATGE DE VOCABULARI EN ALUMNES ITALIANS EN ESTUDIAR ANGLÈS

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

James Rock

Resum

Autor/s


James Rock
Università Cattolica del Sacro Cuore di Milano, Italy


 


RESUM


En aquest article, s’utilitza un protocol de pensament en veu alta per estudiar les estratègies d’aprenentatge de vocabulari de deu estudiants adults d’anglès en una universitat del nord d’Itàlia. L’objectiu és definir els distints tipus de tàctiques que els estudiants utilitzen per realitzar una tasca d’aprenentatge de vocabulari deliberat. A més de proporcionar informació sobre freqüències d’ús, la investigació va revelar alguns patrons d’ús estratègic. En general, es prestava menys atenció a les tècniques que implicaven una elaboració mental més profunda, com endevinar significats de forma complexa o l’ús de regles nemotècniques, en favor d’estratègies que requerien menys esforç mental. També es posava menys èmfasi en la repetició mecànica en comparació amb allò que es va fer en alguns estudis anteriors sobre el tema.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Rock, J. (2019). ESTUDI DE LES ESTRATÈGIES D’APRENENTATGE DE VOCABULARI EN ALUMNES ITALIANS EN ESTUDIAR ANGLÈS. Language Value, 11(1), 71–102. https://doi.org/10.6035/LanguageV.2019.11.5
Secció
Articles