Theo Angelopoulos i algunes afinitats electives. Lʹespai de la tragèdia grega
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
El cineasta Theo Angelopoulos tracta determinats elements de les seves creacions cinematogràfiques relacionades amb la posada en escena —els grans plans generals, els grups corals, la suggestió dʹun espai no visible— amb recursos procedents de la tragèdia grega antiga.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Com citar
Alberó, P. (2020). Theo Angelopoulos i algunes afinitats electives. Lʹespai de la tragèdia grega. ΑΕΡΗΔΕΣ TORRE DELS VENTS, (1), 67–77. https://doi.org/10.6035/Aerides.2020.1.4
Número
Secció
Assaig
Referències
Alberó, Pere. 2013. «Theo Angelopoulos y algunas afinidades electivas. El espacio de la Tragedia Griega», Theo Angelopoulos. El paso suspendido: punto de encuentro. Revista Shangrila. Derivas y ficciones aparte 18-19.
Miralles, Carles. 1980. Iorgos Seferis. Mithistórima. Barcelona: Quaderns Crema.
Reina, José Luis. 1999. Paul Celan. Obras completas. Traducció. Madrid: Editorial Trotta.
Miralles, Carles. 1980. Iorgos Seferis. Mithistórima. Barcelona: Quaderns Crema.
Reina, José Luis. 1999. Paul Celan. Obras completas. Traducció. Madrid: Editorial Trotta.