Necessiteu Vés a l’inici de sessió o Registrar per fer una tramesa.

Com a part del procés de la tramesa, els autors/ores han de verificar que compleixen totes les condicions següents. En cas que no se segueixin aquestes instruccions, les trameses es podran retornar als autors/ores.

• L'enviament no ha sigut publicat prèviament ni s'ha sotmés a consideració per cap altra revista (o s'ha proporcionat una explicació sobre aquest tema en els Comentaris a l'editor/a).
  • L'arxiu d'enviament està en format OpenOffice, Microsoft Word, RTF o WordPerfect.
  • Sempre que siga possible, es proporcionen adreces URL per a les referències.
  • El text s'adhereix als requisits estilístics i bibliogràfics resumits en les Directrius de l'autor/a, que apareixen en Sobre la revista.

NORMES PER A LA PRESENTACIÓ D'ORIGINALS

Les normes per a la presentació d’originals a ΑΕΡΗΔΕΣ / TORRE DELS VENTS són en essència les utilitzades per Publicacions de la Universitat Jaume I, entitat editora, amb algunes especificacions concretes que escauen a l’ús freqüent de dos alfabets.

En aquest sentit, quan s’hagi de transliterar un text neogrec es faran servir exclusivament les normes de transliteració de l’Institut d’Estudis Catalans, que en el cas de la llengua grega moderna són fruit d’una estreta i exhaustiva col·laboració entre aquesta institució i l’ACNH.

Els autors han de seguir aquestes Normes per a la presentació d'originals que es poden consultar aquí.