The MoviStar case of study in media: Does it accomplish transmedia tendency?
Main Article Content
Abstract
The interest of the topic covered in this article is the fact that it is observed, studying the marketing communication of recent times, a change of language due to the technological revolution, the development of new channels and media, and the involvement of citizens in this technological development. Adapting to this new environment will be key to the success of media strategies advertisers. Researching media strategy company Movistar using content analysis is to see if there is a change in media planning in Spain.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
López Trigo Reig, M., & Puchalt López, M. (2014). The MoviStar case of study in media: Does it accomplish transmedia tendency?. AdComunica, 107–128. https://doi.org/10.6035/2174-0992.2014.7.7
Issue
Section
Informe
1. Política propuesta para Revistas que ofrecen Acceso Abierto
Los autores que publican en esta revista están de acuerdo con los siguientes términos:
- Los autores conservan los derechos de autor y garantizan a la revista el derecho de ser la primera publicación del trabajo al igual que licenciado bajo la licencia CC BY-SA, que permite a otros compartir el trabajo con un reconocimiento de la autoría del trabajo y la publicación inicial en esta revista.
- Los autores pueden establecer por separado acuerdos adicionales para la distribución no exclusiva de la versión de la obra publicada en la revista (por ejemplo, situarlo en un repositorio institucional o publicarlo en un libro), con un reconocimiento de su publicación inicial en esta revista.