The MoviStar case of study in media: Does it accomplish transmedia tendency?

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María López Trigo Reig
María Puchalt López

Abstract

The interest of the topic covered in this article is the fact that it is observed, studying the marketing communication of recent times, a change of language due to the technological revolution, the development of new channels and media, and the involvement of citizens in this technological development. Adapting to this new environment will be key to the success of media strategies advertisers. Researching media strategy company Movistar using content analysis is to see if there is a change in media planning in Spain.

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How to Cite
López Trigo Reig, M., & Puchalt López, M. (2014). The MoviStar case of study in media: Does it accomplish transmedia tendency?. AdComunica, 107–128. https://doi.org/10.6035/2174-0992.2014.7.7
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Author Biographies

María López Trigo Reig, Universidad CEU Cardenal Herrera Grupo de investigación Rock&Love

María López Trigo Reig [maria.lopez3@uch.ceu.es] es Doctora en Comunicación, Licenciada en Ciencias de la Información, especialidad de Publicidad y RRPP y Diplomada en Relaciones Pública, con más de 14 años de experiencia en diversas empresas y sectores de la Comunidad Valenciana. Llega al sector académico hace 4 años y hoy ejerce de Vicedecana de Empresa y Marketing.

María Puchalt López, Universidad CEU Cardenal Herrera Grupo de investigación Rock&Love

María Puchalt López [maria.puchalt@uch.ceu.es] es Licenciada en Comunicación Audiovisual y en Publicidada y RR.PP. Actualmente es profesora de Comunicación Audiovisual, Periodismo, y Publicidad y RR.PP. Coordina el Máster Universitario en Comunicación y Branding Digital y, es miembro del Comité Organizador del Certamen de Creación Audiovisual Proyecta. Obtuvo Mención de Honor de Innovación Docente por el Proyecto de «Desarrollo e implementación de una nueva web corporativa».