Participació estudiantil comunitària
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
La formació en comunitat de les alumnes de Pedagogia en Educació Parvulària de la Universitat de la Serena, Xile, implica una participació permanent en els processos socioculturals que tenen lloc en les seues pràctiques, la qual cosa minva el risc de viure experiències escolaritzants i acomodatícies en la seua formació professional. Elles estudien de manera no lineal i tensen l’ordre programàtic de la classe amb l’emergència de l’esdevenir contingent de la comunitat urbanomarginal en què participen, procés del qual donaran compte al llarg dels seus quatre anys de formació universitària. A mesura que les alumnes descobreixen la comunitat, reconeixen les sinergies educatives que emergeixen en els espais i temps informals on es desenvolupa la vida comunitària. Generen, així, una recursivitat de transformació dels processos d’ensenyament i d’aprenentatge universitaris.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tots els continguts de la revista kult-ur se distribueixen sota una llicència d'ús i distribució Creative Commons Atribució-Compartir Igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0), excepte indicació contrària. Pot consultar ací la versió informativa i el text legal de la llicència. La indicació de la llicència d'ús i distribució CC BY-SA 4.0 ha de constar expresament d'aquesta manera quan siga necessari.