Un entorn que discapacita? Principals barreres de transport i infraestructura identificades en la història de vida de Rafa
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
En aquest article es presenten els resultats parcials d’una tesi doctoral, en la qual es pretenia analitzar els facilitadors i obstacles que els estudiants amb discapacitat es trobaven durant la seua trajectòria en les institucions d’ensenyament superior. A partir del mètode biograficonarratiu es pretenia donar a conèixer el punt de vista dels estudiants amb discapacitat, identificar i explicar les barreres i ajudes que aquests joves vivenciaven en la seua formació universitària. Per a la recollida d’informació s’ha fet ús de diversos instruments com són entrevistes o fotografies. En concret, els resultats d’aquest treball se centren a identificar les barreres arquitectòniques i d’infraestructura urbanística que un participant d’aquesta investigació identificava en el seu accés i recorregut cap a la Universitat. Entre les principals conclusions obtingudes podem destacar com la presència d’un vehicle propi per al desplaçament és imprescindible, l’absència d’accessibilitat d’algunes voreres, així com la mala combinació i adaptació dels transports públics.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tots els continguts de la revista kult-ur se distribueixen sota una llicència d'ús i distribució Creative Commons Atribució-Compartir Igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0), excepte indicació contrària. Pot consultar ací la versió informativa i el text legal de la llicència. La indicació de la llicència d'ús i distribució CC BY-SA 4.0 ha de constar expresament d'aquesta manera quan siga necessari.