El dret a participar en la vida cultural i les seves conseqüències per a l'aprenentatge: una història de vida

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Tomás Segarra Arnau

Resum

El treball que es presenta és una síntesi d’una recerca sobre la parti- cipació en la vida cultural, que té com a objectius incidir en el que motiva el seu desenvolupament i conèixer els aprenentatges que es deriven del mateix. La recerca s’ha dut a terme partint de l’enfocament biograficonarratiu, mitjançant algunes de les eines que li són pròpies: el biograma, l’entrevista biografica i l’ús de fonts documentals. El principal resultat de la investigació és la història de vida de Jaume, una persona que viu en una xicoteta població de la província de Castelló, molt implicada en els processos de participació en la vida cultural del seu municipi, tant des del món associatiu com des l’institucional. Les conclusions destaquen que els aprenentatges relacionats amb la participació en la vida cultural es manifesten en les qüestions de la identitat cultural i de la convivència, en el concepte de ciutadania activa i en la institucionalització de la cultura. 

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Segarra Arnau, Tomás. 2016. “El Dret a Participar En La Vida Cultural I Les Seves conseqüències Per a l’aprenentatge: Una història De Vida”. Kult-ur 3 (6):215-36. https://doi.org/10.6035/Kult-ur.2016.3.6.9.
Secció
Extramurs