Un lloc per a la infància: experimentació de noves pràctiques de transformació urbana des del projecte per a una escola plural
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
Quin camí cal seguir, en la construcció de la ciutat, és un dels debats d’actualitat en la disciplina arquitectònica, ja que implica una reformulació de la mateixa disciplina per a poder enfrontar-se al fet projectual. El present article il·lustra una sèrie d’estratègies possibles, que se suporten en una concepció de la ciutat a través de la relació individu-espai, mitjançant el desenvolupament d’una proposta d’«escola plural» en el marc de Projecte de Final de Carrera a l’Escola d’Arquitectura de València.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tots els continguts de la revista kult-ur se distribueixen sota una llicència d'ús i distribució Creative Commons Atribució-Compartir Igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0), excepte indicació contrària. Pot consultar ací la versió informativa i el text legal de la llicència. La indicació de la llicència d'ús i distribució CC BY-SA 4.0 ha de constar expresament d'aquesta manera quan siga necessari.