Un lloc per a la infància: experimentació de noves pràctiques de transformació urbana des del projecte per a una escola plural

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Júlia Gomar
Julia Pineda

Resum

Quin camí cal seguir, en la construcció de la ciutat, és un dels debats d’actualitat en la disciplina arquitectònica, ja que implica una reformulació de la mateixa disciplina per a poder enfrontar-se al fet projectual. El present article il·lustra una sèrie d’estratègies possibles, que se suporten en una concepció de la ciutat a través de la relació individu-espai, mitjançant el desenvolupament d’una proposta d’«escola plural» en el marc de Projecte de Final de Carrera a l’Escola d’Arquitectura de València. 

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Com citar
Gomar, Júlia, and Julia Pineda. 2016. “Un Lloc Per a La infància: Experimentació De Noves pràctiques De Transformació Urbana Des Del Projecte Per a Una Escola Plural”. Kult-ur 3 (6):105-28. https://doi.org/10.6035/Kult-ur.2016.3.6.4.
Secció
Àgora