Valuing Culture in the Global City
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Resum
ABSTRACT: Culture encompasses three highly inter-related spheres of publicly funded culture, commercial culture and home-made culture. Cultural policy-making therefore needs to address many issues beyond traditional concerns.
Keywords: culture, creative industries, cities, cultural value.
-
RESUM: La cultura presenta tres formes estretament interrelacionades: la cultura amb finançament públic, la cultura comercial i la cultura casolana. Per tant, les polítiques culturals han de tractar molts aspectes a banda dels tradicionals.
Paraules clau: cultura, indústries creatives, ciutats, valor cultural.
-
RESUMEN: La cultura engloba tres ámbitos estrechamente interrelacionados: la cultura con financiación pública, la cultura comercial y la cultura hecha en casa. Por lo tanto, las políticas culturales deben tratar muchos aspectos más allá de los tradicionales.
Palabras clave: cultura, industrias creativas, ciudades, valor cultural.
Descàrregues
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Tots els continguts de la revista kult-ur se distribueixen sota una llicència d'ús i distribució Creative Commons Atribució-Compartir Igual 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0), excepte indicació contrària. Pot consultar ací la versió informativa i el text legal de la llicència. La indicació de la llicència d'ús i distribució CC BY-SA 4.0 ha de constar expresament d'aquesta manera quan siga necessari.